google-site-verification: google323f5cf7684b04dc.html

منوی کاربری

سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019

سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019

سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019

سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019

سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019
 سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019 | طراحی به ما کمک می کند تا درکی صحیح از دنیای پیرامون خود داشته باشیم .
ترند ها و سبکهای جدید طراحی در سال 2019 نوعی تناقض را دربر دارد . گرایشی که باعث می شود برای همه قابل توجه باشد.
این که شما یک گرافیست باشید و یا اینکه در کارهایتان از آخرین متد طراحی استفاده می کنید فرقی ندارد .
مهم این است که امسال با این گرایش طراحی و گرافیک بدون توجه به رسانه ها ، سبک خود را تغییر دهید و بتوانید بصورتی جدید کارهای خود را به مشتریانتان ارائه دهید.

با ما باشید تا 10 سبک وترفند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019 را به شما معرفی نماییم.
 
طراحی سه بعدی و تایپوگرافی
چیدمان های نامتقارن
هنردکو 
مدرنیته
رنگ های دوتایی و طیف های رنگی
پالت های رنگی گرم
زمینه های روشن سفارشی
serifs قدرتمند
ترکیبات باز و بدون محدودیت
طراحی ایزومتریک
 
طراحی سه بعدی و تایپوگرافی 
به نظر می رسد آثار سه بعدی در همه جا در حال حاضر جزئی از طراحی هایی هستند که پیرامون ما را فراگفته اند.گرچه این نمایش سه بعدی از حروف قابل لمس در دنیای واقعی نیستند ولی می توانند به عنوان تارپود اصلی و مردمی در سبک های طراحی امسال مورد استفاده قرار بگیرند
 
چیدمان های نامتقارن 
 
یکی از 10 سبک و ترند جدید طراحی و گرافیک در سال 2019 ، طراحی نامتقارن میباشد . طراحی به سبک شبکه را میتوان شروعی برای حرکت به آینده دانست . در سالهای گذشته این سبک از طراحی به گونه ای استاندارد قرارگفته است . وب سایتهای معروفی مانند SQUARESPACE  و CANVA قالبهای گوناگون  دیگر در وب سایتها که از این سبک پیروی میکنند را میتوان نمونه بارز از استفاده طراحی به سبک شبکه دانست
 
 
(هنر دکور ( هنر تزئینی
 
دوران طراحی مدرن نام خود را از جنبش هنری مدرنیسم گرفته است  که پس از جنگ جهانی اول آغاز شد و تقریبا نیم قرن ادامه یافت. دو سبک مهم و عمده از این دوره وجود دارد که برگرفته از رنسانس کامل میباشد .1 – طرح های هنری دکو بسیار فریبنده  و پر زرق و برق از دهه 1920 و عناصر طبیعی و بسیار ساده  برگرفته از دوره مدرن دهه های 1950 و 60
 
  مدرنیته قرن مدرن
 
پس از دوره Art Deco و در پاسخ مستقیم به آن، طراحان تصمیم گرفتند که شکل های گرافیکی را بصورت تابعی نمایش دهند. طرح های پرشکوه و شلوغ را از بین ببرند وبجای آن از خطوط تمیز و طرحهای فلت و ساده اسنفاده نمایند.این در حالی است که استفاده از طرحهای مدرنیته درطراحی داخلی و مد برای چند سال گذشته برجسته شده است و این روند به طور پیوسته در حال رشد درآثار گرافیکی مباشد.
این سبک ویژه مورد استفاده در تصاویر تبلیغاتی نمادین دوران پس از جنگ میباشد که به دوران ما بازگشته است  و همانطور که در آن زمان ، شرکت های کوچک و نوپا، قدرت تصاویر گرافیکی را به رسمیت می شناختند.
 
تکامل رنگهای دوتایی و طیف های رنگی
  
گرادیانت – “انتقال طیف رنگ”، همانطور که در حال حاضر گاهی اوقات نامیده می شود، روند خوبی برای چند سال گذشته بوده است. به تازگی استفاده از گرادینت ها در طراحی لوگو، بیش از پیش مورد استفاده قرارگرفته است. طراحی آرم  یک رنگ به اندازه کافی جذاب نمیباشد و در این سبک با استفاده از گرادینت ها ، طیف رنگ خاصی را  برای لوگو انتخاب میکنند که بیشتر از ترکیبات رنگهای آبی / بنفش، قرمز و نارنجی مورد استفاده قرار میگیرند. در بعضی از موارد نیز استفاد از رنگهای دوتایی با کنتراست بالا مورد استفاده قرار می گردد. 
 
پالت های رنگ های گرم 
استفاده از رنگهای گرم و طبیعی و همچنین بکارگیری کمتر از کنتراست پایین مشکی و سفید ، همه ما را به دهه 1980 برمیگرداند. آن زمان که دوربینهایی با این سبک عکاسی و فیلمبرداری میکرد. تن های اصلی تصاویر اکثرا بخاطر استفاده از تکنولوژی عکاسی و فیلمبرداری نارنجی و گرم بود. یک ترند، حالت نوستالژی نچندان دور را برای ما به ارمغان می آورد.
 
زمینه های روشن سفارشی 
 پس از سال ها استفاده از نوشته های ضخیم و خطوط کلفت در طراحی ، اینبار شاهد ظهور تازه در طراحی و استفاده از خطوط ظریف و زیبا و با تحت تأثیرگرفتن از عناصر گیاهی و طبیعی در طراحی هایی به سبک زنانه و کودکانه هستیم.
ما انتظار داریم که شاهد استفاده بیشتر از این سبک مخصوصا در طراحی بسته بندی باشیم ، جایی که طرح های پیچیده زیبا در برابر یک پس زمینه بافت کاغذ ارائه می شوند که با استفاده از عناصری مانند فویلها ، آلمینیوم  و برجسته کاری ، بتواند تعادل سازگاری خاصی را در اثار گرافیکی بوجود بیاورد.
serifs قدرتمند 
در حالی که تصاویردر آثار گرافیکی سبک تر و ساده تر طراحی می شوند، فونتها نیز از این ماجرا عقب نمانده و در مقابل به قدری بالاتر و قویتر میشوند.مخصوصا وقتی که به خانواده sans-serifs می رسد. سال به قدرت رسیدن این فونت که دیجیتالی خواهد شد.
سال serif سالی می باشد که بیشترین استفاده از این فونت را خواهیم داشت و دست کشیدن از فونتهای دیگر کاری متداول خواهد شد.
این سالی است که دامنه و تنوع فونت serif به طور چشمگیری رو به افزایش میشود. برای برندهایی که واقعا می خواهند ایستادگی کنند تا جایی که حتی این فونت را طراحان به عنوان امضاء کاری خود استفاده خواهند نمود .
ترکیباتی بدون محدودیت 
ترکیبات طراحی بدون محدودیت ، به ظاهر دارای هرج و مرج ، شکسته و برش دار و با استفاده از حالت تصادفی ولی با یک نظام سخت در هر بخش قابل مشاهده خواهد بود .
 در حالی که ترکیبات باز و بدون محدودیت از برخی از عناصرخارج می شوند،
 
طرح های ایزومتریک  
 
کل فضا را در یک فضای کوچک ایجاد می کند.
طراحی ایزومتریک یک سبک طراحی بسیار فنی به نظر می رسد ، اما یک سبک ساده طراحی سه بعدی، در دوبعد می باشد که بسیارساده و تمیز ترسیم گشته است.
دراین سبک طراحی اشیاء دارای عمق میباشد که تصاویر دوبعدی نمیتواند با آن رقابت نماید. در این سبک ، بیشتر از آیکونها استفاده می شود که بسیار دقیق تر و گرم تر از طراحی مسطح بنظر میرسد.
استفاده از زاویه های 60 درجه متقارن میتواند در خلق این اثر راهنمایی نمایی
امسال سال شکوفایی و طراحی به سک ایزومتریک می باشد . در امسال شاهد طراحی لوگوهایی هستیم که از سبک قدیمی خود فاصله گرفته و در نمای ایزومتریک اجرا می شوند.
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
بهرنگ